Astridolini

Alla inlägg under juni 2013

Av Astrido - 8 juni 2013 21:17

Helu

Som ni märkt har jag nt bloggat på vääääldigt länge. Jag har funderat på att sluta blogga. Och jag har bestämt mig för att sluta. Bloggen kommer finnas kvar, men det blir inga nya inlägg. Jag har liksom tappat lusten att blogga och pallar nt hålla på att skriva på dator. Jag gillar mer att skriva för hand. Men följ mina favvobloggar:


fames.se/lollipopcool


fames.se/mellemy


fames.se/lellemiss


Hejdå bloggen!!


Bye......

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan,hoppsan! Jag är en skrattig tjej på cirka 11 små jordsnurr! Jag trivs lika bra i vatten som på land.Tintin,hundar och fotografering är mina stora intressen. Blogga är ju också en favorit. Jag hatar spindlar,matte och tovor i håret.Tröga datorer är

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg tråkig att läsa?
 JA!
 LITE
 NJAAA
 SÅDÄR
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lagotto

Här är en bild på en supersöt hund!

 

Jag och Lolli!

DETTA ÄR JAG OCH LOLLI!

Här kommer en galen bild på mig och Lolli!

 

TINTIN!!

 

TITTA!!

 

Tukan

Detta är min favoritfågel. Den är häftig och ser skojig ut!   hahaha!!!

GOTT..!....

  

Vasarely

     Denna målning har en konstnär som heter Vasarely gjort. Tänk att han har gjort det bara med sina händer! Han är min favoritkonstnär.

Hm,, vad är detta för blogg?

Vad är klockan?

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Hm...

Scary Pumpkin 2

HIHI

Cool Butterfly

muspekare

Santa's Sled

Vädret i Malmö

Väder Malmö

Muspekare

Dogbane Beetle

Ovido - Quiz & Flashcards