Astridolini

Alla inlägg under september 2012

Av Astrido - 27 september 2012 21:11

Förlåt att jag inte skrivit så mycket nu! Vi har biologiprov imorgon,religionprov om en vecka och sen matteprov! Mamma har också mycket jobb och behöver datorn,så det är inte alltid jag har tid att skriva. Men jag lovar att skriva så fort jag får tid till datorn. Imorgon kommer det nog ett ganska stort inlägg eftersom vår klass ska fotograferas och att vi har biologiprov.

Här kommer i några coola bilder att nöja sig åt!!

     HÄFTIGT VA??!!?!  

Av Astrido - 24 september 2012 19:36

Tjenare! Jag  kan inte skriva så mycket för att jag har gjort en massa läxor och har läxor att göra. Det är så jobbigt! Jag älskar skolan,inte matte,men läxor SUGER! Vi ska ha prov på fredag i biologi och nästa vecka religion.

Ghaaaaa.....måste göra läxor nuuuuuuu  

 

Av Astrido - 23 september 2012 16:42

Jag fyller år (11) om tretton dagar,så här är det jag önskar mig:

1. HUND


2.Ny mobil  (den jag har laddar ut hur snabbt som helst!)


3. Hål i öronen


4. Allt som har med Tintin att göra


5. First aid kit skiva & Beatles skiva


6. Cool halsduk


7. Hårmunk,Knutfixare


8. Systemkamera (DIGITAL)


9. Urhalsband


10. Present kort till butiken "Glitter"

 

                 



Av Astrido - 23 september 2012 16:18

Hej! Nu är jag lite piggare än vad jag var innan. Idag grejade jag lite med tyg. Jag försökte göra ett draperi. Det blev riktigt bra! Jag höll på med det i ungefär en timme. Det var gröna remsor som som jag sedan satt på ett rep. Sedan satt jag folie i botten så att det skulle bli lite tyngd. Jag tejpade upp det med en bra tejp över en dörr,sedan var det klart! Jag är nöjd!

 

Av Astrido - 23 september 2012 08:55

God morgon! Jag är vääääldigt trött just nu. Jag kommer möjligtvis att skriva mer under dagen. Men nu  Måste jag bara lägga ut denna videon! Den  ÄGER! 

Av Astrido - 22 september 2012 19:12

Hejsan! Jag har inte kunnat skriva på två dagar för att mamma hade datorn på jobbet. Vi har inte någon vidare stor dator. Egentligen är det mammas. Hon är journalist och skriver,och ibland lämnar hon kvar den på sitt kontor.

Idag var jag och pappa på Ikea för att köpa en ny bokhylla. Både jag och min sysyer äääääääääälskar att läsa. Så vår gamla bokhylla var överfull. På Ikea hittade vi en stor svart bokhylla. Den fick det bli. Min syrra hennes kompis och mamma gick på teater,medans pappa och jag satt ihop hyllan. Jag bärde ut alla böcker ur den gamla hyllan och det tog ganska lång tid. Sedan bärde vi ut den gamla hyllan och satt ihop delarna till den nya. Den nya hyllan var rätt så tung att bära in i rummet,men det gick! Sen kom ju det negativa: ställa in böckerna igen.  Det tog ganska lång tid. Mamma och C:O. kom också sen. Mamma hjälpte mig. Då gick det lite fortare.

Det såg riktigt bra ut när det var klart! Det har varit en rolig dag idag! Hejdå!


   Ja....det var mer böcker än såhär!

Av Astrido - 19 september 2012 14:42

Halloj! Idag åkte alla från 5:n på hälsodag. Det var ganska kul. Vi gjorde allt möjligt. Det jag är bäst på är att springa. Jag springer 400m. på 1,40 minuter. Det tycker jag är ganska bra för att vara så kort somjag är. Vi gjorde längdhopp också. Det är inte jag så bra på,men jag kämpa på såbra jag kunde. Stöta kula bokstavligen SUGER  jag på!

Höjdhoppärjag inte heller något vidare bra på. På stafetten med niorna blåste man nästan iväg för att vissa sprang såfort förbi! Mitt lag vann!!  

Av Astrido - 17 september 2012 18:20

 

Presentation


Hejsan,hoppsan! Jag är en skrattig tjej på cirka 11 små jordsnurr! Jag trivs lika bra i vatten som på land.Tintin,hundar och fotografering är mina stora intressen. Blogga är ju också en favorit. Jag hatar spindlar,matte och tovor i håret.Tröga datorer är

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg tråkig att läsa?
 JA!
 LITE
 NJAAA
 SÅDÄR
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lagotto

Här är en bild på en supersöt hund!

 

Jag och Lolli!

DETTA ÄR JAG OCH LOLLI!

Här kommer en galen bild på mig och Lolli!

 

TINTIN!!

 

TITTA!!

 

Tukan

Detta är min favoritfågel. Den är häftig och ser skojig ut!   hahaha!!!

GOTT..!....

  

Vasarely

     Denna målning har en konstnär som heter Vasarely gjort. Tänk att han har gjort det bara med sina händer! Han är min favoritkonstnär.

Hm,, vad är detta för blogg?

Vad är klockan?

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Hm...

Scary Pumpkin 2

HIHI

Cool Butterfly

muspekare

Santa's Sled

Vädret i Malmö

Väder Malmö

Muspekare

Dogbane Beetle

Ovido - Quiz & Flashcards