Astridolini

Alla inlägg under januari 2013

Av Astrido - 29 januari 2013 09:07

Hej! Idag är jag sjuk! Jag har slemhosta och låter som en hes kråka. Eftersom jag alltid lägger ut en bild när jag är sjuk, tänkte jag att det får bli en video istället! Så här kommer den!

Jag tycker denna video är såååå rolig! För er som inte alls förstod vad dom sa, så kommer en musikvideo istället!

Ja, det var allt! Bye....

Av Astrido - 27 januari 2013 10:17

Hej bloggen! Sorry för dålig uppdratering. Jag har varit förkyld. Jag har fortfarande hosta och ont i halsen. Suuupertrött är jag också. Så därför blir det bara bild!


Bye...

Av Astrido - 19 januari 2013 15:13

Nu är det dags för frågestund! Det blev lite förlängt, men nu kör vi!


1. Vinter vs. Sommar?

Svar: Sommar!


2. Höst vs. Vår?

Svar: Oj...kan inte svara på det!


3. Marina and the Diamonds vs. Christina Aguilera?

Svar: Marina and the Diamonds


4. Marina and the Diamonds vs. First aid kit?

Svar: Marina and the Diamonds


5. Dans vs. Sjunga?

Svar: Sjunga!...eller dansa..eller sjunga..äh svårt...


6. SO vs. Svenska?

Svar: SO!


7. Tintin vs. Milou?

Svar: Milou! Helt klart!


8. Kina vs. Japan?

Svar: Oj, vad svårt...men jag tycker nog att Japan har godare mat..


9. Bild vs. Video?

Svar: Bild!


10. Hockey vs. Fotboll?

Svar: Fotboll!


11. Nyår vs. Julen?

Svar: Julen!


12. Dator vs. TV?

Svar: Dator!


13. Inne vs. Ute?

Svar: Ute!


14. Vilka bloggar följer du?

Svar: Lollipopcool.bloggplatsen.se

       Ytrenta.bloggplatsen.se

       Mellemy.bloggplatsen.se


15. Favvofilm?

Svar: Tintin och Harry Potter!


16. Råtta vs. Mus?

Svar: Mus!


17. Häst vs. Åsna?

Svar: Åsna, i så fall!


18. Favvofärg?

Svar: Grön, Röd, Lila!


19. Rakt vs. Lockigt hår?

Svar: Hm...Lockigt hår tror jag! Det beror lite på vem det är!


Jaa, det var allt! Bye.......  

Av Astrido - 15 januari 2013 15:32

Hej! Jag är sååååå tröött nu, så det blir bara bild.   Men imorron blir det ett bättre inlägg!

 

Jaa, ungefär såhär trött är jag!

Bye....

Av Astrido - 14 januari 2013 16:06

Shabba, tjena, hallå! Eftersom jag varit krasslig, gav Lolli (lollipopcool.bloggplatsen.se) mig en liten "krya på dig sak"! Och det var en......BANAN! Kanske lite annorlunda att ge, men så gör vi! Jag skulle lagt ut en bild om inte jag redan ätit upp den...hehe....

Ja, det var bara det!

 

Bye.....

 

P.s Tack för bananen Lolli!  

Av Astrido - 14 januari 2013 09:10

Shabba! Jag är sjuk. Som tur inte kräksjuk, men jag är lite yr och har ont i magen. Jag går nog till skolan imorron. Ja, det blir bara en bild denna gång!

 

Bye......

Av Astrido - 13 januari 2013 18:49

Hej! Nu tycker jag det var suuuuuper länge sen jag hade Dagen vits! Så här kommer den:

 

Vad kallar man en ko som precis åkt karusell?

Svar: Milkshake!

 

Vad är höjden av slöseri?

Svar: Att ta kort på en zebra med färgfilm!

 

Var bor sniglarna på vintern?

Svar: I en snigloo!

 

Vilken idrottsman simmar mest?

Svar: Gunde Svan!

 

Hur skyddar man ögonen bäst när solen bländar?

Svar: Med ögonskugga!

 

Vilken fågel är elak och slö?

Svar: Ondolat!

 

Vad heter korridor på japanska?

Svar: Long - trong - gong!

 

Vilket djur är mest mysko?

Svar: Mysko-xen!

 

Hoppas ni gillade alla vitsar!!

 

Bye....

 

Av Astrido - 13 januari 2013 18:37

Hejsan! Sorry för dålig uppdratering. Men jaja...

Jag tror jag bara har en läsare. Det är Lolli (jag menar inget dåligt poolarn, du ÄGER!). Men om jag har fler läsare så har jag något att skriva till just er:

Lolli hade frågestund. Jag var inte inne på datorn så mycket så jag skrev inte så många frågor (1)

Så det jag ville skriva är att ni nu ska söka på:

 

Lollipopcool.bloggplatsen.se

 

Och ställ MASSOR av frågor! Do it!

 

Detta är Ariana Grande (Lollis idol)  

Presentation


Hejsan,hoppsan! Jag är en skrattig tjej på cirka 11 små jordsnurr! Jag trivs lika bra i vatten som på land.Tintin,hundar och fotografering är mina stora intressen. Blogga är ju också en favorit. Jag hatar spindlar,matte och tovor i håret.Tröga datorer är

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg tråkig att läsa?
 JA!
 LITE
 NJAAA
 SÅDÄR
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lagotto

Här är en bild på en supersöt hund!

 

Jag och Lolli!

DETTA ÄR JAG OCH LOLLI!

Här kommer en galen bild på mig och Lolli!

 

TINTIN!!

 

TITTA!!

 

Tukan

Detta är min favoritfågel. Den är häftig och ser skojig ut!   hahaha!!!

GOTT..!....

  

Vasarely

     Denna målning har en konstnär som heter Vasarely gjort. Tänk att han har gjort det bara med sina händer! Han är min favoritkonstnär.

Hm,, vad är detta för blogg?

Vad är klockan?

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Hm...

Scary Pumpkin 2

HIHI

Cool Butterfly

muspekare

Santa's Sled

Vädret i Malmö

Väder Malmö

Muspekare

Dogbane Beetle

Ovido - Quiz & Flashcards