Astridolini

Alla inlägg under maj 2012

Av Astrido - 28 maj 2012 18:23

Hej allihop! I sommar ska jag till finland i två månader.

Jag bor på en ö där jag har min sommarstuga som är tre gånger så stort som min villa är i Malmö! Jag kan inte vara inne på datorn då,så det kommer inte komma nya inlägg och sånt.

För er som kanskae gillar bloggen är det inte lönt att vara inne på den efter 28:e juni då jag åker. Det kommer väl ett inlägg till tror jag........!!.......

KP

Av Astrido - 23 maj 2012 15:52

Jag gillar att läsa KP! Om ni gillar kpfår ni gärna skriva in till bloggen.

Min favosida i KP är "Prat".

  

:D

Av Astrido - 19 maj 2012 16:24

Här är 2 bilder på mig!!!    lite GALET!!! :d      

Av Astrido - 19 maj 2012 13:07

Hallå! Alla komenterar mitt hår! Någon av er kanske har änu längre hår.

Mitt hår är cirka 80 cm långt! Ganska långt va?


 

Av Astrido - 18 maj 2012 19:59

Jag tycker att reklam är döjobbigt! Tänk dig att du sitter och tittar på ett pogram som du gillar jättemycket, och sen kanske de säger "Först tar vi lite reklam" Gud så störit!

Liksom de flesta gillar väl inte reklam va?  Kom och köp,kom och köp bla bla bla.......


                                                  
                      BU!!!!!

Av Astrido - 17 maj 2012 17:51

1. Anna bärettar en historia för Ida:

"Det var en man som gick upp för ett 4-våningshus. När han kom till första våningen såg han en målare som målade lite snett.

Då sa mannen: -du målar lite snett.

Då sa målaren: -men tyst,det är ju jag som målar!

När han kom till den andra våningen såg han en snickare som spikade lite snett.

Då sa mannen: -du spikar lite snett.

Då sa snickaren: -men tyst det är ju jag som spikar!

När mannen kom till den tredje våningen mötte han en tant som gick lite snett.

Då sa mannen: -du går lite snett.

Då sa tanten: -men tyst,det är ju jag som går!

När han kom till fyrde våningen"..............

Då avbryter Ida och säger: -det heter fjärde.

Då säger Anna: -men tyst, det är ju jag som pratar!

Hihi tagen ur KP.


2. Hur startar man en tävling mellan blommor?

svar: Klara,färdiga,gro!! Också tagen ur KP


3. Kan du säga tre drycker som ska bli en mening?

Nej,kan du?

Mer fanta pucko!!


Ja,alla är tagna ur KP!!!!!!!

Av Astrido - 17 maj 2012 17:38

Hej !

Spelar du något instrument? jag spelar harpa! Många tycker det låter konstigt,på ett posetivt sätt!

om du spelar något instrument eller inte,kanske bara gillar musik,så får ni gärna skriva till mig!

På harpa är det enklast att spela folkmusik,men min favomusikstil är pop. Min idol är Jessie Jay.

Min favoritlåt mad henne heter "Who´s laughing now". Den äger!


Av Astrido - 16 maj 2012 19:55

Jag och mina kompisar lollipop(louvisa) och thea(tellethea.bloggplatsen.se) har skrivit en dikt. Den ska handla om Sverige. Vi ska skicka in den. Om vi vinner får vi 5000 kronor till vår klass och så får vi läsa upp den för hela Malmö på Sveriges nationaldag!! Jag hoppas att vi vinner. Jag kommer att skriva ner den,men lollipop har pappret och jag kan den inte helt utantill.

MEN DEN KOMMER........

Presentation


Hejsan,hoppsan! Jag är en skrattig tjej på cirka 11 små jordsnurr! Jag trivs lika bra i vatten som på land.Tintin,hundar och fotografering är mina stora intressen. Blogga är ju också en favorit. Jag hatar spindlar,matte och tovor i håret.Tröga datorer är

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg tråkig att läsa?
 JA!
 LITE
 NJAAA
 SÅDÄR
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lagotto

Här är en bild på en supersöt hund!

 

Jag och Lolli!

DETTA ÄR JAG OCH LOLLI!

Här kommer en galen bild på mig och Lolli!

 

TINTIN!!

 

TITTA!!

 

Tukan

Detta är min favoritfågel. Den är häftig och ser skojig ut!   hahaha!!!

GOTT..!....

  

Vasarely

     Denna målning har en konstnär som heter Vasarely gjort. Tänk att han har gjort det bara med sina händer! Han är min favoritkonstnär.

Hm,, vad är detta för blogg?

Vad är klockan?

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Hm...

Scary Pumpkin 2

HIHI

Cool Butterfly

muspekare

Santa's Sled

Vädret i Malmö

Väder Malmö

Muspekare

Dogbane Beetle

Ovido - Quiz & Flashcards